saya disini

Monday, 5 August 2013

:: MOOD RAYA UNTUK ORANG LAIN ::





Anak buah dah berderet, sepupu pun berderet tunggu, ini belum adik-adik.
heeee..Alhamdulillah, raya tahun ni dapat bagi lebih sikit, tapi kene pergi tukar lagi, ok ok ok..ni last tukar duit raya, ok last. haaaaaaa, walaupun dah tak da mood nak raya, tapi orang lain ada, walauapun RM1 je, harap korang yang dapat happy, aku baru dapat duit raya semalam, dah tua pun dapat lagi, tapi kalau cina bagi, kira apa? duit raya ke gong xi gong xi? hahahahaha... thanks you uncle :)

Harap-harap macam tahun lepas, dapat lagi duit raya, he he he :)


last sekali, Selamat Hari raya, Maaf zahir dan batin :)


No comments:

Post a Comment