saya disini

Tuesday, 20 November 2012

JAMBATAN GANTUNG

06:50 am

sms
L: bangun..bangun..keje..keje..
P: bangun dah..hehehe..
( sms berlarutan sehingga kol 11 am-maksimum )

bla..bla..bla..

04:00 pm
P: buat pe? senyap plak
L: oh, tido ( kredit tak de )

( sms sampai kol 6pm-maksimum jugak)

8:00pm
P: bt pe...

(tamat untuk hari itu)

__________________________________________________________________________

kalau dah 2-3 miggu macam ni, memang tergantung la, jambatan gantung cantik lagi, kalo orang?
tergantung la kisah..

dah tak normal macam ni, andai kata kita memang dah tak da hati kat seseorang tu, lebih baik lepaskan, mungkin sekarang orang tue susah, sape tahu ble kita lepaskan dia, hidup dia lebih baik..
aku lagi suka orang berterus terang, walaupun benda tu menyakitkan hati aku, sakitttttttttttt...entah, sekurang-kurangnya masa tu kita boleh guna perbaiki diri sendri dari kita asyik fikir apa salah kita.

sekadar pandangan aku.




No comments:

Post a Comment