saya disini

Wednesday, 21 November 2012

AKU

kalau tak suka aku, sudah! 
jangan cari aku.
kalau nak duit aku , cakap!
jangan kau bagi harapan palsu kat aku.
kalau ko tak de perasaan dengan aku, tinggalkan, cakap je terus terang!
nape kau nak tabur segala gula dalam hidup aku! ape tujuan kau???!!!
nape kau nak citer buruk aku semua?
nape kau tak nak mengaku?
kau pikir susah kau je, susah aku??
tergamak kau buat macam ni?
35 tahun ni aku nak berdendam dengan kau je la?
kau nak kan macam tu?
sesungguhnya kau adalah manusia paling zalim!


satu masa nanti, kau rasa apa yang aku rasa.

No comments:

Post a Comment