saya disini

Thursday, 4 October 2012

MEMBAZIR

Aku memang seorang yang membazir, kalau korang nak tahu,..aku pernah membelanjakan beriban-riban dalam masa sebulan tanpa hasil.
Bila aku pikir balik, kan elok kalau aku guna duet tu tukar sport rim kete, tinted gelap-gelap,cun-cun kete aku, at least aku nampaklah mana riban-riban tu pergi.

Jadi sebelum riban-riban yang lain hilang tanpa dikesan, aku nak simpan duet tuh kat tempat aku malas sekali nak amik, bawak kuar (TABUNG HAJI & ASB) - tempat tuh,jauh dari rumah dan tempat kerja,sesak dengan orang,tak da parking, jadi kau hanya datang simpan je...hahahaha..

sampai sekarang aku tengah fikir mana duit tu pergi.