saya disini

Wednesday, 8 August 2012

MENANGIS KERANA...




rasanya, dah terlalu kerap menangis, hmmmmm....
sampai ble mcm ni pn tak tau, rasa senang je lupakan dan memaafkan...
tapi azab nya, ALLAH je yang tahu.

hari ni aku menangis lagi, sesungguhnya hati aku amat rapuh sekali...
kalau dengar orang cakap benda elok mengenai diri kita tentu tak macam ni..
malunya aku, orang pandang sinis, macamla aku ni bersalah sangat, macam semua benda berpunca dari aku...hmmmm..

aku memang tak nak dengar cakap orang, tapi hakikatnya..
susahnya nak jauh diri...
aku cube sehabis mungkin..
ini adalah cabaran terbesar aku...

aku penat la sakit mata sebab menangis, aku malu datang keje asyik menangis, aku punya hati dah hancur lumat, berkali-kali aku cantum, setiap kali tu la jatuh berderai, kenapa tak boleh jadikan perpisahan ini semanis percintaan dulu?

kepada yang berkenaan, berhenti sakitkan hati aku..nanti aku mati aku jadi hantu kejar hidup kau!!! hahahahahahahaha..

sekian sahaja..

hahahahahahaha :'(

No comments:

Post a Comment