saya disini

Friday, 10 August 2012

MACAM SEDIH NAK MENANGIS

assalamualaikum w.b.t~

Dah macam diari pulak dah, main luah perasaan kat blog je..
dah habis daya nak cerita kat kengkawan, citer kat cini je la..hahahaha 

nak citer ape pun dah tak tahu..
dah akhir ramadhan ni, banyak jugak petunjuk pasal hati ni.

terasa kekurangan yang amat, terpaksa biasakan diri jugak,
sebab sampai bila nak menangis, sekrang mata dah bengkak, nak raya mata bengkak, cam hodoh..hahaha..

bila dah jadi macam ni, hilang arah tuju, adoi..
pulang semula ke pangkal jalan, semoga hari hari akhir ramadhan membawa lebih manfaat dan berkatnya dalam kehidupan seharian.jadi tak nak la sia siakan macam tu je kan..lebih lebih lagi kalau perkara dunia yang diutamakan, sape kesah x kawen sekarang ,eh? hahahahahaha..



p/s : pakai tab adik, jadi tak tau nak edit bagi comel cikit..hewhewhehwhe...

No comments:

Post a Comment