saya disini

Thursday, 2 August 2012

JODOH

Mana-mana aku pergi orang tanya sal bila nak kawen?
pastu bila aku cakap belum jumpa jodoh lagi, boleh plak cakap aku memilih.
memang sakit hati aku, semua orang memilih lah!
kau pergi pasar pun kau pilih ikan, ayam  waima sayur ko nak kan?
inikan jodoh, takkan aku nak main rembat je, sedangkan bercinta pun macam ribut petir.

Bukan bermaksud aku tak nak kawen ke, aku tak suke lelaki ke, tak laaaaaaa...
aku tak jumpa jodoh aku lagi. Bila tiba masa aku akan kawen jugak.
Sape tak nak berkeluarga? semua nak, tapi bukan semua bernasib baik, jumpa je pasangan sehati sejiwa terus kawen dan bahagia sampai mati. takkk..aku tak tergolong dalam tu, aku melalui segala pancaroba, taufan tsunami dulu, ya, aku melalui segala badai.
Jadi bagilah masa untuk aku, AMIN YA RABB.

No comments:

Post a Comment