saya disini

Friday, 20 July 2012

ISTERI


Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia

Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri

Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

 

walaupun aku peminat tegar K-pop, tapi setiap kali aku dengar lagu ni, aku mesti rasa sayu, aku nak jadi isteri macam lelaki ni mintak.

korang paham tak?

tu je nak cakap, k bai.. 

No comments:

Post a Comment