saya disini

Wednesday, 7 September 2011

:: WORDLESS WEDNESDAY :: MERDEKARAYA LA SANGAT..

RIANG RIA BISKUT RAYA..

 senaman mulut setelah mentedarah lauk pauk tetamu




 muka dah nak sama, tapi kaler plak masalah 
*mak bapak pun lain2*



 muka kene reject masuk nasyid tadika
*sob..sob*
 

  solekan opera cina untuk hari raya
(mak solek sambil gelak2, muka aku memang stok kertas lukisan)




 pura2 gembira, lapar tak makan dgn betul


 demok and family
aku gemok tue, yang pakai sepek omma
 (aku tak cakap mak aku ea)


 bajet artis korea



 ni je la anak mak, yang lain anak kucing



 kad raya sepesel edisen



 umah kami tak da cermin macam nie



 anak-anak terbiar di hari raya


 nak tunjuk pokok tue je


besaq dak pokok tue?



malas aku dah nak upload gambar banyak2, bukan lawa pun, korang baca dah boleh muntah kaler pelangi, tak pe, aku tak kisah pun
hahahahaha



SELAMAT HARI RAYA


No comments:

Post a Comment