saya disini

Tuesday, 6 September 2011

MASALAH HATI

"saya bagi awak ruang..untuk jaga hubungan kita..sehingga kita di ijabkabul..saya bertolak ansur dengan awak..  tapi..sekarang..ruang yang saya bagi tu awak guna untuk curang di belakang saya..  saya..terkilan..

sampai satu masa, saya tak dapat tahan perasaan marah, saya luahkan, tetapi hanya kata-kata menyakitkan, dengan harapan awak berubah, ternyata saya yang lebih terluka. 

rasa kecewa yang amat, saya tak pernah rasa sakit begini. Saya tak tahu bagaimana nak teruskan hidup tanpa awak, saya sudah terbiasa ada awak, tidak kira la walaupun kita berjauahan tapi saya tahu saya ada awak. Awak yang selalu bersama saya, saya sayang awak, tapi, kita tak boleh berterusana macam ini. SALAH. salah saya juga terlalu percayakan awak.











kalaulah semudah kata, tidak lah terluka begini, menyesal pun tak berguna, tapi itu lah yang disesalkan setiap kali. Berdoa setiap hari, setiap peluang, mungkin sebab saya tamak, saya mahu awak seorang saja, tapi saya lupa, awak bukan hak saya, jadi doa saya tidak dimakbulkan, sebab ALLAH dah tentu setiap pasangannya. Saya tamak , tidak dapat terima hakikat. Saya sedih sebab saya yang putuskan begitu. saya ingat saya boleh terima orang lain, tapi bukan semudah itu, awak dah amik hati saya. Saya sayang awak, tapi...."


akan bersambung, korang mesti bosan

2 comments:

  1. love ur quote *saya mahu awak seorang saja, tapi saya lupa, awak bukan hak saya.. :)

    ReplyDelete