saya disini

Thursday, 15 September 2011

RINDU



SATU PERASAAN YANG SUKAR DIFAHAMI



KENAPA MESTI RINDU?

 NAK BUAT APE PUN MESTI TERBAYANG-BAYANG
*gila bayang2*

KENAPA?

KENAPA?

KENAPAAAAAAAAAAAAA???










Wednesday, 7 September 2011

:: WORDLESS WEDNESDAY :: MERDEKARAYA LA SANGAT..

RIANG RIA BISKUT RAYA..

 senaman mulut setelah mentedarah lauk pauk tetamu




 muka dah nak sama, tapi kaler plak masalah 
*mak bapak pun lain2*



 muka kene reject masuk nasyid tadika
*sob..sob*
 

  solekan opera cina untuk hari raya
(mak solek sambil gelak2, muka aku memang stok kertas lukisan)




 pura2 gembira, lapar tak makan dgn betul


 demok and family
aku gemok tue, yang pakai sepek omma
 (aku tak cakap mak aku ea)


 bajet artis korea



 ni je la anak mak, yang lain anak kucing



 kad raya sepesel edisen



 umah kami tak da cermin macam nie



 anak-anak terbiar di hari raya


 nak tunjuk pokok tue je


besaq dak pokok tue?



malas aku dah nak upload gambar banyak2, bukan lawa pun, korang baca dah boleh muntah kaler pelangi, tak pe, aku tak kisah pun
hahahahaha



SELAMAT HARI RAYA


Tuesday, 6 September 2011

MASALAH HATI

"saya bagi awak ruang..untuk jaga hubungan kita..sehingga kita di ijabkabul..saya bertolak ansur dengan awak..  tapi..sekarang..ruang yang saya bagi tu awak guna untuk curang di belakang saya..  saya..terkilan..

sampai satu masa, saya tak dapat tahan perasaan marah, saya luahkan, tetapi hanya kata-kata menyakitkan, dengan harapan awak berubah, ternyata saya yang lebih terluka. 

rasa kecewa yang amat, saya tak pernah rasa sakit begini. Saya tak tahu bagaimana nak teruskan hidup tanpa awak, saya sudah terbiasa ada awak, tidak kira la walaupun kita berjauahan tapi saya tahu saya ada awak. Awak yang selalu bersama saya, saya sayang awak, tapi, kita tak boleh berterusana macam ini. SALAH. salah saya juga terlalu percayakan awak.











kalaulah semudah kata, tidak lah terluka begini, menyesal pun tak berguna, tapi itu lah yang disesalkan setiap kali. Berdoa setiap hari, setiap peluang, mungkin sebab saya tamak, saya mahu awak seorang saja, tapi saya lupa, awak bukan hak saya, jadi doa saya tidak dimakbulkan, sebab ALLAH dah tentu setiap pasangannya. Saya tamak , tidak dapat terima hakikat. Saya sedih sebab saya yang putuskan begitu. saya ingat saya boleh terima orang lain, tapi bukan semudah itu, awak dah amik hati saya. Saya sayang awak, tapi...."


akan bersambung, korang mesti bosan